|
מקבוצת az'ma מתמחה בעיצוב וניהול אתרי פייסבוק לעסקים.
הקמה וניהול דף פייסבוק מקצועי היא מהלך אסטרטגי חשוב כיום, אך רק עם תחזוק יעיל ומקצועי המהלך יהיה מדוייק ושמיש עבור הגולשים.
אנחנו יודעים לנהל בצורה נכונה ומקצועית דפי פייסבוק עסקיים. הניהול נעשה באופן יומיומי וברמה מקצועית גבוהה תוך מענה לשאלות ופניות הגולשים, פעילות יזומה על מנת ליצור תנועה בדף, הוספת תכנים ועניין ועוד.
יחד נקבע את היעדים ואנחנו נשיג אותם עבורך!
|
אנשים פתרונות ביטוח
דף פייסבוק עסקי עבור חברת ביטוח הינה אתגר לא פשוט. לרוב, קהל הלקוחות מתייחס לחברת ביטוח כמקור להוצאות, חברה משעממת שיש להתעסק איתה רק במקרה של פגיעה כלשהי.
אנו הצלחנו להפוך את דף הפייסבוק הזה לאטרקטיבי, למוקד משיכה ועניין.
בממוצע, בתחילת הפעילות שלנו בדף, החברה צברה כ-5 אוהדים חדשים בכל יום ומדד המעורבות עלה ב-417%!
אלו נתונים מרשימים בהחלט בעיקר בהתחשב בנתון הבא - מדד החשיפה השבועית הממוצעת עמד על 3392 אנשים, וזו רק ההתחלה!
תוך הקמה של טאבים יעודיים ומעוצבים, חשיבה על שילוב כל האמצעים שלנו וחשיבה אסטרטגית בידי טובי המומחים - בתוך חודש בודד כבר נראתה עליה משמעותית בפעילות בדף.
|
|
Wella Professionals Israel
הדף של וולה פרופשיונאלס עבר תהפוכות רבות. כשהיה בידיים שלנו - דאגנו לעצב עבורו תמונת קאבר משמעותית, לפתוח ולנהל ערוץ יוטיוב עסקי ולקשר בינו לבין דף הפייסבוק.
את הדף אנחנו מקפידים למלא בפעילות סוחפת ומעניינת ושיעורי הצמיחה והמעורבות בו לא מאחרים להגיע.
בחודש לדוגמא התווספו אל הדף 344 אוהדים!
בממוצע, באותו החודש, כל פוסט בדף שלהם נחשף עבור 1480 אנשים.
לכאורה, מדובר במותג מוכר וידוע שעושה את העבודה מעצם קיומו. אך רק תוך עבודה נכונה, העלאת תכנים איכותיים ומעניינים ותוך חשיבה אסטרטגית כוללת - הביצועים הטובים של הדף יישמרו ויעלו.
|
|
חברת ד"ר לגו הנדסי
דף הפייסבוק של ד"ר לגו הינו דף חדש ומבטיח. לכאורה, דווקא קהל היעד (ילדים צעירים בגיל בית ספר) אינם מצויים בארץ הפייסבוק וצריך לפנות אליהם בדרך עקיפה.
יצרנו טאבים מעוצבים וייעודיים אשר מפנים את תשומת הלב למידע שאנו רוצים לתת. בנוסף, פעילות שבועית נושאת פרסים מאפשרת מעורבות וחשיפה גבוהים יותר.
בחודש הראשון לפעילות שלנו בדף צברנו 54 לייקים חדשים. נתוון מדהים אחר הוא העליה של 2400% במדד ה"מדברים על זה" ועוד עליה של 3800% בחשיפה השבועית.
שימוש נכון ומושכל בפוסטים ממומנים, תכנים יחודיים ומענה על צרכי קהל היעד - הופכים לאחוזי המרה גבוהים בפועל ולמעורבות גבוהה בדף.
|
|
|
|