המהות של הארגון היא להציג תוצאות

 

ארגון, לא משנה כמה הוא גדול, לא יכול לקיים את עצמו מעצמו. מטרתו היא להוציא החוצה מוצרים ו/או שירותים.


החשיבות של היכולת לתקשורת טובה פנימה זהה בחשיבותה ליכולת של הארגון לתקשר כלפי חוץ.


למרות שנראה כי קיימים שני סוגי תקשורת (פנימית וחיצונית) התקשורת היא אחת.

אנו מלמדים תקשורת נכונה

תקשורת פנימית - תקשורת נכונה בתוך הארגון תאפשר מעבר של מידע בין חלקיו השונים (ברמת המחלקות, ברמת העובדים). תקשורת פנימית טובה הופכת את הארגון להרבה יותר יעיל.

תקשורת חיצונית - תאפשר לארגון להציג את עצמו ואת השירותים והמוצרים שלו לעולם. תקשורת חיצונית טובה תהיה בהירה לקהל היעד אשר בתורו יחוש תחושות חיוביות ביחס לארגון.

להשגת תקשורת נכונה, פנימית וחיצונית, צריך תהליך של שינוי לא של שיפור.

אנחנו לא מתעסקים בשיפור


✘ 

שיפור – מאפשר לקבל תוצאה טובה קצת יותר בהשוואה לתוצאה הקודמת. משמעו תיקון קוסמטי. שיפור אינו מהווה מדרגה לצמיחה. צמיחה היא תוצאה של שינוי.


✔  

שינוי – הטמעה של למידה חדשה. השינוי הוא עמוק, יסודי והיקפי ומהווה מנוף לצמיחה שאינה מוגבלת. מכיוון ששינוי הוא דבר עמוק, צריך להתחיל אותו בבסיס. הבסיס הוא תקשורת.

שינוי היכולת של החברים בארגון לתקשר בינם לבין עצמם, ישיג לכם את התוצאות הרצויות.

 

שינוי התקשורת בארגון יספק לארגון גישה ישירה ליכולות חדשות.


ולכן - הסדנא הזו שונה מכל סדנא שבה כבר התנסיתם בעבר!

 

כל הזכויות שמורות © ענת זיו - ניהול קשרי לקוחות, סדנאות לתקשורת | 050-2771717 | www.az-ma.co.il | anat@az-ma.co.il